Söndag

Idag var min bror här (hos mor och far) och vi firade hans födelsedag.
Nu är han så gammal att han får göra allt (utom krogar på vissa ställen
där åldersgränsen är 21+) Han fick massa fina presenter. Hans fästmö
hade gjort jättegod tårta. Den tog slut på nolltid. Nom nom nom

Idag åkte även Maria hem till Umeå. Klockan 15:57. I morgon är det min
tur. Klockan 15:57. Ska bli skönt att komma hem igen, och börja leva mitt
liv. Jag vet inte varför, men jag kan inte riktigt vara mig själv här nere. Jag
blir en helt annan människa. Känns konstigt, men ja.. Det är så

Jag är nu rödhårig igen. Eller nja.. Nästan. Red mahogny, står det på för-
packningen. Jag tycker att det blev rätt bra. Jag färgade det själv. Tidigare
när jag skulle färga så fick mamma hjälpa mig. Men på senare tid har det ofta
blivit fläckigt och så. Vill inte ha det så. Och efter att jag bodde i Skottland så
vet jag att det inte alls är svårt att färga håret själv. Så jag gjorde det själv.
Hoppas att denna färg håller i sig bättre än annan röd färg jag haft i tidigare.

Min tåjävel börjar bli rätt okej nu. Sakta men säkert går det tillbaka till det “normala”
(ta i trä…) Har kommit över halvvägs med antibiotikan. Har hållit på i fem dagar
av totalt 10. Vill bli klar med det nu. Är så trött på att det ska göra skitont varje
gång jag bara stöter till tårna. Och jag vill kunna använda andra skor än mina crocs.

Fan vad jag babblar på. Ska sova nu.

Natti

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 18 October, 2009, in Allmänt. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

