Illamående

Usch. Jag mår illa. Sitter på tåget från Gävle på väg mot Sundsvall. Hade ont
i huvudet tidigare idag, men det gick över efter en stund efter att jag tog en Ipren.
Men det börjar komma tillbaka. Eller nja, börja och börja. Det HAR kommit
tillbaka. Inte skoj alls. Ser inte fram emot att sitta på bussen i fyra timmar sedan.
Skickade iväg ett sms till en bekant i Sundsvall och frågade om han hade några
planer på att åka upp till Umeå ikväll vid 18-tiden. Men det hade han inte =(

Idag åt jag sushi inne på Nian i Gävle. Inte alls gott. Inte om man jämför med
den sushi jag brukar äta i Umeå. Jag lämnade fyra bitar till och med. Det är inte
vanligt för mig. Halva soppan lämnade jag också. Nej, dit ska jag inte gå något
mer. Tacka vet jag Sushi Bar i Umeå.

Nej nu ska jag sluta skriva. Blir bara mer illamående =(

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 19 October, 2009, in Allmänt. Bookmark the permalink. 2 Comments.

  1. Nej, jag har inte köpt en video.. Jag googlade på Zumba och det är riktigt kul, och jobbigt, och svårt hehe 😛

  2. Nej det är inte han som gick bort, pappan till Adrian lever fortfarande, men är inte delaktig..

Leave a Reply

