Drömmer mig bort

Tänk vad ett litet mail kan göra.. Fick nyhetsbrev från “Tourism Ireland

Blev lite nyfiken på att åka till Dublin. Jag har ju nästan åkt dit tidigare.
Kollade upp vad det skulle kosta. Inklusive flyg Umeå-Bromma, buss Bromma-Stockholm
City
, buss Stockholm City-Skavsta, flyg Skavsta-Dublin och sedan tillbaka på samma sätt,
gick på 1670kr totalt. Det är inte mycket pengar om man tänker på vad man får för det.
Det är beräknat på om man åker 11e jan 2010 från Umeå och kommer tillbaka den 14e jan
2010. Inte många dagar. Men det går säkert att vara där en vecka till, för samma pris.
Det har jag inte kollat upp. Priset är uträknat för student. Är man vuxen blir det 1730kr.
Det är inte mycket pengar det heller.

Sen tillkommer ju hotell/vandrarhem/motell i Dublin. Men det går att få billigt det med.
Det kollade jag upp förra gången jag nästan åkte dit. Är man helt okej med att bo
tillsammans med 8-9 andra så kunde man få en natt för runt hundringen.

Tänk vad man kan drömma sig bort lätt…

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 3 November, 2009, in Allmänt. Bookmark the permalink. 3 Comments.

  1. Du får inte åka till Dublin innan jag gör det :O Du vann med Skottland, du får inte vinna med Irland också XD Jag och Annika har velat åka i massor av år nu.

  2. Jag har också alltid velat åka till Dublin.. och nån gång under mitt långa liv ska jag åka dit 🙂

  3. Och det var riktigt gott också 😀

Leave a Reply

