Det närmar sig

Nu är det en halvtimme kvar till provet ska börja. Jag känner mig trygg. Tror det kommer
gå bra. Blir godkänt iaf. Sen om det blir bättre än så är bara en bonus. Men jag siktar på
G och det är det jag tror på. Jag nästan längtar efter att få skriva provet.. Inte alltid jag
gjort det strax innan ett prov. I vanliga fall brukar jag vara stressad och nervös.. Men inte
idag, nej. Och det känns bra. Ska inte skriva så mycket mer just nu, utan ska nog ta och
läsa igenom mina anteckningar ett par gånger till. Sen går jag till aulan (där provet skall
göras) och väntar på att få bli insläppt. Jag uppdaterar er ikväll när jag kommit hem efter
bion för att berätta hur det gått.. Eller nja. Ni kanske inte är intresserade..

Tjosvejs!

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 13 November, 2009, in Allmänt. Bookmark the permalink. 4 Comments.

  1. Jo berätta hur det har gått och vilken film du sett! 😀

  2. det stämmer, den senare 🙂

  3. KLart att vi är intresserade !

  4. Write in English =(!
    I’ve updated a lot by the way haha
    xx

Leave a Reply

