Fredag den 13e

Idag gick jag upp kl 7. Tidigt. Åkte med plopp till hans jobb. Drack en kopp kaffe och
läste tidningen. Sen gick jag till bussen via ica för att handla lunch till senare. Åkte till
skolan. Köpte en macka i cafeterian. Åt den. Sedan skulle lektionen starta. Det var då
jag blev på dåligt humör. Läraren verkade vara emot mig från fösta sekunderna idag.
Vilket jag inte tror hon varit tidigare. Då blev jag anti henne, bara för att. För sån är jag.
Jag gjorde det jag skulle, och absolut inget mer än det. Sen gick jag. Det tog ca en
timme. Och nu sitter jag vid en dator i skolans bibliotek. Helt anti allt. Jag har prov idag
kl 14.00. Vilket jag faktiskt sett fram emot. Men nu.. Nja.. Jag tycker inte alls någonting
är roligt.  Fan ta läraren. Får jag IG på provet är det hennes fel.

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Nej.. Nu ska jag försöka vara lite mer effektiv. Plugga till provet, käka lunch och bara
vara. Wish me luck today!

Ikväll blir det bio. Premiären av 2012. Men först provet ska avklaras.

Ciao!

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 13 November, 2009, in Allmänt. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

