Sjukling

Ja, det är bara att inse. Jag har känt det på mig länge. Jag håller på att bli sjuk. Tror det kan bli en sån där jobbig förkylning plus urinvägsinfektion på köpet.

Jag vaknade 08:30 idag. Kan tyckas sent för många. Men för mig är det väldigt tidigt. Jag brukar sova till runt 10 i vanliga fall. Även när jag har skola. Det är det som är synd.. Jag vill börja skolan tidigare. Min tidigaste lektion är 12:30. Sen har jag ingen lektion på varken måndagar eller onsdagar. Och oftast inte på fredag heller. Det beror på.

Jag mår illa nu. Brukar må illa när jag går upp tidigt fast jag inte vill. Men idag är det värre än alla andra dagar. Tror det är för mensvärken också.. Så dubbelt illamående. Suck.

Vilket klagoinlägg detta blev. Men det får det bli ändring på.

När jag vaknade så fick jag ett underbart gulligt god morgon-mms på mitt kusinbarn. Så jag vaknade med ett leende på läpparna i alla fall.

Nu sitter jag med en kopp kaffe och snart ska jag göra mig ett par leverpastejmackor.

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 23 November, 2009, in Allmänt. Bookmark the permalink. 1 Comment.

  1. Man får faktiskt klaga i sin egen blogg, det är ju det den är till för.. för att DU ska få ventilera dina känslor och tankar 🙂 Härligt att vakna med ett leende på läpparna 🙂

    Hoppas du får en bra dag, trots allt 🙂 Kram!

Leave a Reply

