Suck blä och GAH

Idag är Therese inte alls en glad person. Fy fan

Två inlämningsuppgifter + ett prov SAMMA DAG. Jag blir fan galen. Jag kommer få IG. Igen. Jag kommer inte bli godkänd i något ämne. Känner det på mig. Allt jag gjort denna höst är bara fan slöseri på tid och pengar. Fast det är iofs bra att jag har haft pengar, så jag inte blivit utslängd på gatan.

Fördjupningsuppgift om sopsortering. – Yay!…. N O T
Inlämningsuppgift om religionerna i väst. – Jippie! N-E-J
Prov i naturkunskap (2a denna vecka) – Fy faan säger jag bara. Kommer gå skit

Jag är ingen positiv person nu. Och jag hatar det. Jag älskar när jag är på bra humör och så. Men nej, jag får inte vara det idag. Det tycker inte skolan. Nej usch. Jag vill inte! Kan ingen ta detta från mig? Gör mina skoluppgifter. SNÄLLA?!!?

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 3 December, 2009, in Allmänt. Bookmark the permalink. 1 Comment.

  1. Men du gör väl inlämningsuppgifterna i förväg? Du sitter väl inte och gör dem samma dag som du ska lämna in dem? Bättre planering kanske krävs?

Leave a Reply

