En måndag

Idag har jag varit och hälsat på min syster på jobbet. Brukar inte vara där så ofta, men senaste 7 dagarna har jag varit där 4 (hon är inte där på helgerna). Tisdag, torsdag, fredag och idag, måndag. Hon var hos oss i lördags. Så jag har varit rätt mycket med henne på sistone. Det är mycket trevligt. Och hon har inte blivit less på mig… Än.

Idag gjorde jag en ominstallation av telefonen. Det behövdes. Så mycket som jag trixat och ändrat på den sen jag köpte den. Nu är den som ny igen, och jag tycker det är roligare att leka med den nu, när den ser ut som den ska. Inga konstiga inställningar som jag gjort tidigare finns kvar så allt fungerar som det ska i nuläget.

Jag är trött på min jacka. Jag köpte jackan den 29e september på Stadium för 599 kr (rabatterat pris) och redan har dragkedjan gått sönder. Jag har inte kvittot kvar, men kan jag gå dit och få det fixat ändå? Jag har ju “kvitto” på min internetbank där det står att jag köpt nånting där den 29e sept…

Idag gjorde jag en sen ansökan till Umeå Universitet. Hoppas jag kommer in nu. Jag sökte inte en hel kurs, då jag vill “prova på” universitetet först för att se om det är något för mig. Så jag valde en kurs på 30hp, alltså 20 veckor. Upptäckte nu att kurslitteraturen är billig. Endast två böcker för totalt 28e kr inkl frakt. Så kommer jag in på utbildningen blir det billiga böcker som skall inhandlas. Det gillas stort.

Idag fick jag en tidning på posten. Cap&Design heter den (bilden nedan, dock inte samma ex) och kostar 129kr i butik. Jag har inte beställt den. Jag har inte fått något inbetalningskort. Varför fick jag den på posten? Någon som har beställt den åt mig utan min vetskap?

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 7 December, 2009, in Allmänt. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

