Holmsund

Ok. 3ggr på mindre än en vecka. I onsdags, lördags och så idag har jag varit och hälsat på momo i Holmsund. Idag var det bara ett snabbt ärende på ca 20, men ändå.

Nu är jag på väg mot Umeå. Ska träffa Maria på en kaffe på hennes jobb. Sen till stan för att sedan åka hem med min Plopp.

Jag är megapissnödig! Usch.

Nä nu blir det att softa lite innan man ska kliva av bussen.
TJO!

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 11 January, 2010, in Allmänt. Bookmark the permalink. 1 Comment.

  1. Tack fina du 🙂 Jag förstår att man blir nyfiken, men saker och ting är lite invecklade just nu.. Men inom en snar framtid kommer det ordna upp sig och jag kan gå ut med vad som händer 🙂

Leave a Reply

