På jobbet

Sitter på jobbet nu. Har paus i en kvart. Det är ovanligt roligt att jobba idag. Vi har en liten tävling bland alla som jobbar nu i eftermiddag. Med hemlig vinst. Skulle inte förvåna mig om det bara är en liten godispåse. Men en vinst är ändå en vinst. Vi är i lag om 3 och jag trivs verkligen att jobba med de andra två.

Nej men nu ska jag återgå till mitt.

Tjosvejs!

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 29 January, 2010, in Allmänt. Bookmark the permalink. 4 Comments.

  1. Vad har du fått för jobb?

  2. Härligt med tävling! 😀

  3. nu har jag lagt till dig 🙂 kramar

  4. Sara: På Online, telemarketingföretag

    Jenny: Japp! Man blir lite tävlingsinriktad

Leave a Reply

