Drömmar

Jag måste bara berätta om en konstig dröm jag hade häromnatten…

Jag och en kille (som var min syster Sandras pojkvän) åkte iväg. Vi gick till en hiss. Såg ut att vara av glas. Klev in i den. Åkte åt sidan.. Klev ur hissen efter bara några sekunder. Gick in i en affär… Vi var tydligen i Holland. Jag skulle köpa läkerol av någon anledning. Den kostade 11.40. Om det var svenska kronor eller inte visste jag inte. Det enda jag visste var att jag inte hade råd. Sandras pojkvän (som var holländare) hade tappat en ring och den ville han inte gå utan. Så han letade efter den. Böjde sig ner och kollade under en stol + hyllorna. Där låg massa med holländska sedlar (inte Euro, konstigt nog) och jag fick dom. Så jag hade råd med min läkerol (som såg ut som en avlång tablettask, typ som Leijona) med smak av lime/cactus. Sedlarna var konstiga… Går inte att beskriva. Sedan gick jag och betalade mitt, och där slutar drömmen. Mycket mysko

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 15 February, 2010, in Allmänt. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

