Okej…

Nu börjar jag bli less. Huvudvärken har inte gett vika. Blir bara värre. Det är alltså tredje dagen i rad jag har ständig huvudvärk. Och inte nog med det. Jag har nyss fått hicka. Gah! Jag är sugen på saltlakrits. Om någon vill så får ni gärna köpa det och komma till mig =)

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 21 February, 2010, in Allmänt. Bookmark the permalink. 2 Comments.

  1. Jag har haft ständig huvudvärk i några år.. Trodde det skulle bli bättre med glasögonen men icke, antar att min huvudvärk beror på ryggproblem.

    Dricker du mycket vatten? Kanske dåligt blodvärde?

  2. Jag dricker väldigt lite vatten. Men det är för att jag inbillar mig att jag får ont i magen av kranvatten (och när jag inbillar mig det så får jag ju ont)

    Men jag dricker rätt mycket ändå.
    Jag brukar inte ha dåligt blodvärde. Men om jag fortfarande har huvudvärk på torsdag så ska jag till vårdcentralen och kolla…

Leave a Reply

