Vardagsproblem

Ynk och gny!

Vad jobbigt det kan vara ibland. Haft huvudvärk i sex av de senaste åtta dagarna. Och nu börjar jag bli sjuk på riktigt.  Magsjuk tror jag. Illamående, febrig och ont i magen. Fast jag måste jobba i morgon, annars får jag inte ihop mina timmar och då står jag utan pengar. Inte bra.

Idag lämnade jag in min telefon på lagning. Två till tre veckor skulle det ta. Lite ovan att byta tillbaka till den gamla. Det är inte liknande telefoner precis.

<—- på lagning     nuvarande —->

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 25 February, 2010, in Allmänt. Bookmark the permalink. 4 Comments.

  1. Hej gumman! Vad jobbigt att du har en sådan extremt jobbig huvudvärk som vägrar släppa. Du kanske bör gå till vårdcentralen om det inte blir bättre. Typsikt att du måste jobba oxå, att du inte kan vara hemma och vila huvudet. Kram

  2. Hej

    Jag såg att du tidigare varit med och tävlat om ett tandblekningspaket. Tänkte därför tipsa om ett par tävlingar som lottar ut gratis tandblekningsprodukter. Yoursmile som de heter har en stor tävling där man kan tävla om 50st(!!) tandblekningspaket (alrt.blogg.se) men där är det säkert många som deltar. De har även en tävling på en blogg hos Dorion (daredesign) där de lottar ut ett paket per 100 personer som deltar.

    http://alrt.blogg.se/2010/march/yoursmilese.html
    http://www.daredesign.se/blogg/#post934

    Var med och tävla du med så blir det fler priser, tipsa även dina läsare för ännu fler priser i Dorions tävling!

    Kram
    /Josefin

  3. Man skulle lägga in en länk i sin länklista och sen blogga om dom, sen får man ett mail av dom där det står att man ska skicka sin beställning via mail till dom 🙂 Presentkortet gällar dock endast på deras mössor 🙂

Leave a Reply

