Dagens lista

Dagens humör: Är jag glad? Jag vet inte.. Inte varit vaken så länge
Dagens mående: Trött just nu och lite huvudvärk
Dagens borde: Fixa här hemma
Dagens frisyr: Rufsigt (har inte borstat det sen jag vaknade)
Dagens smink: Lite mascara från i lördags (har inte orkat ta bort det än)
Dagens klädsel: Just nu har jag morgonrocken på mig, och stickade sockar som jag fick av syster i julklapp
Dagens planer: Jobba 17-21 samt motionera i minst 30min
Dagens materiella vill ha: Min mobil så jag kan spela igen =)
Dagens längtan: Klockan 9 (21) då jag får sluta och åka hem
Dagens jättelängtan: att dricka första koppen med kaffe
Dagens beroende: Ja, kaffe får det bli
Dagens tråkigaste: Att jag inte har något planerat innan 17
Dagens roligaste: Jag hann med att säga hejdå till min sambo innan han åkte till jobbet
Dagens fundering: Hur sparar jag ner flera filer samtidigt från en server utan att behöva öppna alla?
Dagens person: Nalle Puh (är han en person? Äh, jag gillar honom ändå)
Dagens irritation: Huvudvärken sitter i
Dagens läsning: Förhoppningsvis så lite som möjligt
Dagens låt: Lively Up Your Monday

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 8 March, 2010, in Allmänt. Bookmark the permalink. 3 Comments.

  1. haha, eller hur! choklad och helst så mörk som möjligt! Mmmm…
    sjysst lista du har förresten 😛

  2. DU SKOJAR?! hahahaha… hur får man ens idén att rulla negerbollar i BACON?! det är ju två olika saker, godis och mat! bacon smakar rökt och det andra bara choklad!!! haha… (fast ska jag vara ärlig så låter det som en sån där konstig blandning jag skulle kunna hitta på under lingonveckan..) hihi

Leave a Reply

