MSN

Min mor är inte den mest tekniska personen i världen…

Hon kan inte prata med två personer samtidigt på msn, då blir hon bara förvirrad. Och i detta fall pratar hon med en annan också
Och nu skrev hon “Och nu ringde telefonen!! HJÄLP!!”

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 28 March, 2010, in Allmänt. Bookmark the permalink. 5 Comments.

  1. Hej. Tack för dem varma orden. Berörde mig väldigt mycket ska du veta. Det är bara bra med oss. Men emmas livmoder är fortfarande en liten gåta. kan hända att hon kan ha baktier, då blir hon behandlad med antibiotika.

  2. Hej, nu är tävlingen i samarbete med Småtting avslutad. Kika in och se vem som vann!

    Ha en bra dag!

  3. HAHA.. jag har lagt ut mammas och min konversation med på msn… det är skitkul 😛

    sv: underbar manick? HAHA, jag höll på att skratta ihjäl mig när jag såg den!! 😀

  4. Tack för ditt stöd och de som du skrev till oss. Jag hoppas att Emma ska inte behöva åka in fler gånger till förlossningen. Man börjar ju bli lite rädd nu om att de kan hända fler gånger. Men vi hoppas självklart att vi inte ska behöva åka in fler gånger förrän det är dags!

    Vad bjuder er påsk på? Glad påsk och en massa kramar! 🙂

Leave a Reply

