Ni har inte hört något från mig på ett tag…

…förmodligen för att jag inte haft hörbar röst på ett antal dagar.

Usch fy fan. Det här var ju inget skoj. Är det fjärde dagen kanske? Halsont och kan knappt prata när jag vaknar. Samt att inatt har jag knappt sovit något pga att det gjort så ont. Somnade kanske runt tre, gick upp strax efter nio och däremellan vaknade jag säkert fem gånger och kunde nästan inte somna om. Och ikväll har jag ett arbetspass på Online. Det lutar åt att jag måste ringa in och avboka. Men det gör så jävla ont att prata att jag vet inte om det kommer gå. I värsta fall får jag leja någon annan att ringa åt mig. Får se hur det går..

I helgen har min syster och mor varit här. Var menat att pappa också skulle komma, men så blev det tyvärr inte. Hade sett framemot att få träffa honom också. Men det kommer fler dagar. Vi har i alla fall haft det jättetrevligt. Vi har varit mycket hos mormor och suttit där och snackat, ätit mat och bara varit. Igår hälsade vi på min kusin och hennes dotter (ja, och Peter såklart). Alexandra har blivit stor. Hela 8,3kg nu, och hon är inte ens fem månader gammal. Tog lite bilder när jag var där. Kan lägga upp dem senare.

Igårkväll när vi kom hem från kusinen så gjorde vi trerätters som vi var fem pers att dela på. Gud så gott det var! Till förrätt var det sillröra på en bit lingongrova. Varmrätten bestod av stekt hajmal på bädd av sallad innehållande zucchini, räkor, pinjekärnor, tomat m.m. Till det serverades det blomkålsmos. Mycket gott. Till efterätt blev det hemmagjord chokladmousse med syfilis. Tack för en trevlig kväll, alla som var inblandade!

Nu ska jag ta och göra något annat vettigt…

Tjosvejs!

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 5 April, 2010, in Allmänt. Bookmark the permalink. 1 Comment.

  1. Du får välja ett av klockslagen 🙂

Leave a Reply

