Sjukling

Jag har varit borta från jobbet sen i måndags vid lunchtid. Torsdagen var iofs en ledig dag, så jag har “bara” varit borta i 3½ arbetsdag. Men jag känner mig ändå dum. Jag måste verkligen tillbaka till jobbet på måndag. Jag skäms för att jag har varit hemma. Jag älskar ju jobbet och vill vara där. Nu får jag fan visa det också. Nej vad sur jag är på mig själv. Fy!

Och vet ni? Min älskling har kommit tillbaka till Sverige!!!! Jag är glad. I morgon får jag äntligen träffa honom. Senast vi sågs var torsdag den 29e april. Dvs 16 dagar sedan. Jag har saknat honom. I morgon kommer han hem hit till Umeå. Finally! Jag ska pussa och krama honom massor. Han kommer ledsna ganska fort tror jag. Men ja… Pussar och kramar är bra djur.

Nu ska jag hoppa ner i ett varmt bad. I eftermiddag/kväll vankas det god mat med besök av syster och hennes sambo.

Tjoo!

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 15 May, 2010, in Allmänt. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

