Canon EOS 550D

Jag är sedan länge medlem på Smartson, som är en sida där medlemmarna får testa olika saker och sedan lämna sin åsikt om produkten.

Just nu har jag anmält mig frivillig att vara testperson för den underbara kameran Canon EOS 550D. Om jag blir utvald som testperson (en av åtta) så får jag sedan behålla kameran efter testperiodens slut. Hur underbart är inte det? Nu är det bara för mig att sitta och hålla tummarna. Gör det ni också, för min skull! =)

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 21 May, 2010, in Allmänt. Bookmark the permalink. 3 Comments.

  1. Jag har också anmält mig till det 🙂

  2. Jag håller tummarna för dig! 😀

  3. Tack, Jenny! =)

Leave a Reply

