Civilstatus: Singel

Ja, ni kanske vet det eller inte.. Men jag är singel nu. Det känns jättejobbigt. Men jag vet att det var det bästa ändå. Om man är tillsammans med någon som inte älskar en tillbaka så kommer båda att lida av det i slutändan. Det var bra att det blev såhär nu, och inte senare. Jag älskar honom otroligt mycket fortfarande, han är allt för mig. Men det är slut. Kommer ta ett bra tag innan dessa känslor försvinner. Och jag tror inte jag vill att känslorna ska svalna än. Jag tycker om att älska honom. Vare sig känslorna blir besvarade eller ej. Just nu älskar jag karln av hela mitt hjärta så det är jobbigt nu. Men jag vet själv att efter detta kommer jag gå ut som en mycket starkare kvinna. Livet tar inte slut här. Även om man just vid tillfället tycker att allt är hemskt och man bara vill dö. Jag ska leva mitt liv som jag vill. Singel eller inte, det får tiden utvisa. Nu vill jag bara att jag och han kommer fortsätta vara vänner och kunna skratta tillsammans. Det är inte förbjudet att umgås och ha trevligt med ex.

Nej, jag orkar inte skriva mer nu. Gråten är i halsen just nu (den behöver komma ut) och jag ska gå och lägga mig. Tack familjen för att ni finns! Utan er skulle jag vara nere i helvetet nu. Tack vare er så är jag den person jag är idag vilket jag är glad för.

Älskar er!

Innan jag går vill jag skicka ett tack till nedan nämnda personer för att ni finns.

Familjen – Tack för att ni finns! Som jag skrev här ovan, utan er hade jag mått skit idag
Göran Andersson – Du har betytt mycket för mig. Tack vare dig så tog jag steget ut och börja inse vad livet går ut på
Mikael Westman – Tack för att du har funnits för mig. Du har hjälpt mig mycket genom åren. Dig kan jag lita på!
Jenny Carlström – Vi kan prata om allt. Jag vet att jag kan prata med dig när jag vill, om vad som helst!

Och sist, men absolut inte minst, Piotten Öberg – Du har varit min pojkvän till och från sen vintern 2007 till igår. Vi har varit med om mycket och gått igenom en del jobbiga saker ihop. Men även många roliga. Minnena med dig kommer alltid finnas inom mig och jag ångrar inte en sekund. Du är en otroligt bra person. Önskar dig all lycka i framtiden. Du är värd någon mycket bättre än mig, jag vet det. Du är alldeles för underbar och bra för att vara sann. Men just nu hoppas jag mest av allt att du vill vara min vän. Jag kommer alltid finnas för dig. Du kan lita på mig. Kan jag lita på dig?

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 4 June, 2010, in Allmänt. Bookmark the permalink. 1 Comment.

  1. Klart att du kan prata med mig gumman, finns alltid här för dig! Stora kramar till dig och du ska veta att jag tänker på dig!

Leave a Reply

