Nu är det klart

nästan, iaf.

Jag har blivit erbjuden en lägenhet. Det enda som återstår är att Bostaden får in min uppsägning av min del av avtalet på nuvarande lägenheten och att de får in min sambos övertagande av hela lägenheten. Sen är det klappat och klart.

Inflyttning 1a augusti. Egentligen känns det jobbigt, men lite skönt ändå. Det är lite smått jobbigt att bo tillsammans, när det inte längre är vi två. Men samtidigt skönt att ha honom vid min sida.

På bilden nedan så ser ni hur långt jag ska flytta. Det som är markerat rött är var jag bor nu. Det i svart är dit jag ska flytta.

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 15 June, 2010, in Allmänt. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

