Vad innehöll paketet?

Bilderna är klickbara

Spänningen stiger

Ser ni vad det är?

En förpackning värme

En nästan naken gran. Bara en dekoration så länge

Stjärna av kretskort

Dekorerad och klar!

På plats i hörnet bredvid datorn


Dessa prylar kommer som sagt från Coolstuff.
Om ni vill handla exakt samma saker så finns de under följande länkar:
granen kretskortstjärnan värme

Vill ni istället kolla på något annat inom en större kategori?

Billiga julklappar | Julklappar till barn | Julklappar till henne | Julklappar till honom | Julklapp till flickvän | Julklapp till mamma | Julklapp till pappa | Julklapp till pojkvän | Julpynt | Roliga julklappar

Jag tycker att denna julgran är jätteskoj! Jag har haft julkänsla i över en månad nu, men har inte haft något bra julpynt hemma. Denna passar perfekt hos mig! Den är, och kommer alltid vara, på en högtalare till höger om min dator. Där passar den jättebra.

Värmepåsen har jag inte provat än. Tänkte väntat till bra tillfälle. Men jag tvivlar inte en sekund på att den inte är bra. Jag vet att Coolstuff bara har bra saker. Har handlat ofta och mycket hos dom vilket jag kommer fortsätta att göra.

 

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 24 November, 2010, in Allmänt, Coolstuff. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

