Nostalgi

Jag säger inte att jag tycker att alla dessa låtar är bra. Men jag kan sjunga med i alla mer eller mindre. De två längst ner kan jag sjunga med i exakt hela låten. Lite pinsamt… Men jag tyckte ju om dessa låtar när jag var mindre och lärde mig dom utantill.

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 29 November, 2010, in Allmänt. Bookmark the permalink. 5 Comments.

  1. Hans husse släppte honom lös i skogen, men det va en väg nära. och så såg han ett rådjur o sprang över vägen efter, på tillbakavägen så kom det en lastbil. 😦

  2. Alltid trevligt med lite nostalgi. 🙂

    Grattis till vinsten. Den kommer med posten i veckan!
    Kram

  3. jättekul att du vill vara med och tävla 😀

    bra val av vinst 😉

    hur kallt har ni idag då? här var det -25 imorse 😉

  4. Cool mugg. har en liknande!

Leave a Reply

