Öl

Nu har jag inte bloggat på länge..

Igår onsdag (kl är 00:49 nu) så var jag på stan och köpte öl. Dels fyra vanliga till mig och sen fem till mitt ex. I och med han är på Bali kunde inte han köpa dom innan de skulle försvinna. Specialöl… En Malakias, en La Trappe Quadrupel oak aged och tre Abstrakt 04. Totala priset? “Bara” 537,20 kr. Kan man lyxa till det så ska man 🙂

Har haft ont i min vänstra handled/hand i ett par dagar nu. Hoppas det vill ge med sig snart. Inte alls skoj 😦

Något som däremot är skoj är att jag äntligen har betalat alla mina räkningar (vissa har legat sen i nov och en sen okt). Så nu är jag återigen fattig. Men det är det värt. Nu är jag bara skyldig de jag lånat av…

Nu bör jag sova. Vill inte gå upp lika sent idag som igår.

Godnatt!

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 13 January, 2011, in Allmänt. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

