En kväll på blodcentralen

Igår fick jag ett samtal från min syster ca 16:42. Hon frågade om jag ville hålla henne sällskap på blodcentralen då hon skulle lämna blodplättar (aka trombocyter). Självklart sa jag ja, utan tvekan. Knäppt nog. Det jag sa ja till var att skynda till bussen, betala 34kr för att sitta och titta på en maskin i över en timme… Men he gack bra ändå. Hade med mig nougatmaränger som jag hade gjort en timme innan.

That’s it for now, folks!
Does it fit?

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 14 January, 2011, in Allmänt. Bookmark the permalink. 2 Comments.

  1. Mmmm.. Goda maränger 😀
    Tack för sällskapet syster!

  2. Åh, nougatmaränger låter smaskens… 🙂

    Japp fick hem produkterna för ett litet tag sen, riktigt trevligt! 🙂 ha en fin kväll!

Leave a Reply

