Usch och fy

Känner att den här dagen inte kommer bli något bra.
Tänk att drömmar kan påverka en så starkt…

Jag vaknade med huvudvärk, och jag känner att mensvärken är på G.
Är trött just nu, trots att jag dricker kaffe.

Ska ta och kolla på någon film nu, så får jag se vad jag gör sen.

Har i alla fall flyttat 1,3kg oxfilé från frysen till kylen så den blir tinad
till i morgon så jag kan lägga den i marinad. Blir oxfilé till middag på
fredag när jag har pappa, mina två systrar och en av systrarnas bättre
hälft på besök.

Nu – Kaffe och film

Tjo!

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 19 January, 2011, in livet, Underhållning. Bookmark the permalink. 1 Comment.

  1. Du får säga till om boken är bra sen 🙂

Leave a Reply

