Zzzz

Okej
Dagen blev bättre än planerat vilket jag är nöjd med. Illamåendet kom och gick under dagen, men det är normalt. Jag såg Love and other drugs. Helt ok film. Ingen värd att se på bio dock.
Har sett senaste avsnittet av No ordinary family. I love it!
Har även tittat på Teen mom (serie som går/gått på mtv) Måste erkänna att jag gillar Catelynn och Tyler. Att vara så unga men ändå så vuxna. Till skillnad från andra i samma serie.

Gah
Att jag aldrig lär mig! Sover svintungt på morgonen (ibland så sent som 11-12) och är vaken till, som idag, efter 02. Det är ju drygt som sjutton. Och idag har jag massa saker att göra. Måste upp tidigt!

Nu sova
G’natt!

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 20 January, 2011, in Allmänt. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

