Ojoj

Lördagen började 06:43 (ganska komiskt) då jag vaknade och hade ruskigt ont i ryggen och kunde inte somna om. Då hade jag sovit kanske 4 timmar. Nu är jag måttligt trött. Kl 10:03 var det, som vanligt, melodikrysset. Sig löste det efter lite letande. Åkte till återvinningen med stuff från gamla lägenheten. Fixade diskmaskin (med display och timer!), mer stuff från gamla lägenheten till nya. Sen lunch (från Max). Några timmar framåt blev det att fylla bilen om och om igen till alla blev less. Då satte vi oss i soffan i nya lägenheten och slappade i en kvart. Sen middag (från en pizzeria). Är det flytt så är det 😉

Kvällen spenderades där. Nu är jag och Sandra hos mig. Trött som stryk nu. Hoppas jag somnar innan 00:00

I morgon fixar vi sista grejerna från gamla lägenheten så den blir tom. Skönt!

Nu zzzzzzzzzzzzzzzzzz

image

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 23 January, 2011, in Allmänt, Mat. Bookmark the permalink. 1 Comment.

  1. Nu har vinnarna korats , kika in och se om du blev den lycklige !

    Gratisens.blogspot.com

    Kram!

Leave a Reply

