Nu händer det grejer

Kanske börjar på en grej på måndag som sträcker sig till 17e juni. Ska få besked innan fredag kl 17. Får hoppas att de hör av sig. Och ja.. Fått nekat från akassan… Alltid lika skoj. Måste komplettera med saker jag inte ens vet vad det är. När jag var på ams för att få hjälp med det idag hade de stängt. Min vanliga tur…

Har även varit och lämnat in min telefon, så nu har jag lånetelefon. Känner mig jättenaken utan min telefon. Den jag har nu är en Siemens E1120. Kan inte ens kolla mailen. Det är en gammal fån. Alarm, ett spel, notes, påminnelse samt det vanliga, sms och att man kan ringa. Men that’s it. Urka. Får vänta upp till 4 veckor på att få tillbaka min. Och det blir förmodligen inte gratis, har jag en känsla för. Inte alls kul.

Nu måste jag gå och lägga mig. Har en lång dag framför mig.

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 26 January, 2011, in Allmänt. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

