Aj!

Idag har varit en riktig pissdag. Haft konstant magont. Antingen bara lite eller så gör det så ont att jag inte kan röra mig. Känns som om att allt inom mig i närheten av magen drar ihop sig. Gjorde jätteont när jag provade äta. Ännu ondare om jag drack nånting. Hoppas på att få sova inatt och att jag når bättre i morgon. Hela dagen idag har jag varit tvungen att tillbringa i horisontellt läge.

Ställer klockan tidigt så får jag se om jag kan få lite frisk luft innan 10:03

Natti!

Posted on 5 February, 2011, in Allmänt. Bookmark the permalink. 1 Comment.

Leave a Reply

