Dag 17 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför

Hmm.. Svår fråga…

Skulle nog välja min mormor. Jag vill veta vad hon egentligen vill. Hon säger ju aldrig det. Jag vill kunna veta så jag kan hjälpa henne om hon vill ha hjälp. Vill kunna se till så att hon blir nöjd.

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 13 February, 2011, in 25 dagar, Allmänt. Bookmark the permalink. 1 Comment.

  1. haha när vi ska inte döpa våran lilla bebis till Buddah, utan det är bara ett namn för magen, Nathalie sa nämligen buddah när vi frågade henne vad magen hette i början av graviditeten. 🙂

    Kramar

Leave a Reply

