Dag 06 – Min dag

Gick upp 07:45. Bryggde te (Ja, i kaffebryggaren. Funkar kanon), gick på toa, klädde på mig. Packade ner saker i väskan att ha med mig till utbildningen. Kl 08:05 gick jag mot bussen. Bytte buss på stan. Kom till Ålidhem ca 08:55. Sedan var jag där till ca 13:40. Tog bussen till stan för att söka praktik. Skickade även in en ansökan om att få läsa Samhällskunskap A på distans via NTI Distans. Hoppas jag får gå! Svängde förbi på DUÅ för att betala ölprovningen jag ska på på lördag. Hoppas det blir trevligt, men det tvivlar jag inte en sekund på.

När jag hade sökt praktikplatser tog jag bussen hem och här sitter jag. Har tinat lite oxfilé som jag ska äta ikväll hade jag tänkt…

Annars har jag inte hunnit med så mycket mer…

En sak jag kan nämna förresten är att jag fick väldigt mycket beröm på utbildningen idag. Vi redovisade vårat individuella projekt vi hållit på med i tre veckors tid. Jag hade bra design, pratade bra, kul att jag hade film osv. Riktigt skoj att höra faktiskt.

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 28 February, 2011, in 30 nya dagar. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

