Dag 29 – Där har jag bott

När jag föddes: Plommonvägen, Umeå
Sedan i ordning har jag bott på följande ställen:
Planetvägen, Sävar
Bronsgatan, Boliden
Böleäng
Kustvägen, Stöcksjö
Norråsvägen, Åsbo

Flyttade från Åsbo när jag precis hade fyllt 11 år.

Vretasvägen, Valbo
Odonvägen, Umeå
Ostvägen, Umeå
Rullstensgatan, Umeå
Odonvägen, Umeå
Falkirk, Skottland
Edinburgh, Skottland
Päronvägen, Umeå
Päronvägen, Umeå

Nu bor jag på Päronvägen (ett kvarter från förra stället jag bodde på)

Jag kan ha glömt något. Någon som känner mig som kan kontrollera att detta stämmer eller har något att tillägga?

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 23 March, 2011, in 30 nya dagar. Bookmark the permalink. 1 Comment.

  1. Boliden och Böleäng ska byta plats, vi bodde hos mormor och morfar mellan Boliden och Stöcksjö.

Leave a Reply

