Det var den måndagen det

Jaha, då kommer man till den tiden på dygnet då man ska lägga sig. Klockan har hunnit bli 00:21. Tänkte jag kunde lyxa till det lite då jag inte behöver gå till skolan varken idag tisdag eller i morgon. Så jag kan vara uppe lite längre och upp lite senare.

I morgon ska jag söka praktik och göra ett arbete om konsumentverket och lagar & regler gällande den statliga myndigheten. Vad kan ni om konsumentverket, konsumentköplagen, konsumenttjänstlagen och/eller konsumentombudsmannen?

Jag gillar inte vädret just nu. Ena dagen får man massor av vårkänslor och det är ett par plusgrader. Andra dagen är det minus och snö, ja nästan storm. Så pendlar det… Nada skoj alls. Så snälla vädergudar, gör så att det blir plusgrader i en vecka i sträck, minst (och ja, även på natten). Då blir jag glad!

Och på tal om snöstorm. Jag berättade i förra inlägget att jag var ute och gick. Idag har jag haft tokont i axlar och nacke. Har haft svårt att tex lägga armarna i kors utan att skrika till pga värken. Det onda i resten av kroppen är som bortblåst (ta i trä!!!!)

Nä nu ska jag nog ta och sova så jag kan gå upp i vettig tid. Natti!

image

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 29 March, 2011, in Allmänt. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

