Lite random tankar om…

Svengelska: Nja, it’s not my cup of tea om man säger så

Dagens väder: Ja vad ska man säga? När det är +7°c, klarblå himmel och noll nederbörd kan man inte annat än älska vädret

Skolan: Blir i dubbel bemärkelse. Icke distans går ganska bra. Läraren tror på mig vilket även klasskompisarna också gör så det känns ju bra. Men samtidigt vill alla ha min hjälp så jag kan inte riktigt fokusera på mitt. Men det är väl sånt man får ta när man är bättre än alla andra.

Distansutbildningen som börjar på måndag ser jag framemot. Har fått dispans att få tenta av den lite snabbare än de andra då jag behöver komplettera betygen i tid så mittuniversitetet hinner få in det.

Garderobsdörrar: Ja, mina garderobsdörrar har varit på vift sen i måndags för två veckor sedan. Skulle ha fått dom inom 10 arbetsdagar. Den tionde arbetsdagen var i fredags, 1a april. Men har ännu inte fått dom. Min hall är jätteful utan dom 😦

Vad mer? Kan inte komma på något annat att blogga om. Ska jag prata skit om andra som bloggar? Nej, sånt gör inte jag.

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 5 April, 2011, in Allmänt. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

