Go’ kväller

Jaha, då blev det sovdags igen. Tänk att det händer nästan varje kväll/natt. Impressive!

Idag har jag väl har en typ av minipraktik. Första dagen av tre. Tisdag och torsdag kvar. Har varit en givande dag. Har skrivit mer om hur det var där i min nya praktikblogg (http://theresetestararbetslivet.wordpress.com)

Har även börjat distanskursen idag. Har gjort närvaroprovet där jag fick 100% rätt. Fick tänka till både en och två gånger. Blir mer tänka när jag ska göra insändningsuppgiften. Skummade igenom den nyss. Gosh! Men jag går ju kursen för att lära mig nånting vilket jag är övertygad om att jag kommer göra tack vare dessa insändningsuppgifter. Detta kommer bli bra! Yeah!

Nu måste jag sova så jag orkar med morgondagen!

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 11 April, 2011, in Allmänt. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

