Min söndag

De senaste 12 dagarna har det inte hänt så mycket här. Dagarna har varit tråkiga och nästintill identiska. Vaknat sent, suttit vid datorn, tittat på tv, ätit lunch/middag, druckit kaffe, duschat och sovit…

Men idag har jag varit ut på äventyr (ja, om man jämför med de andra dagarna)
Mötte upp min älskade syster vid 12. Sen psyklade vi till Stora Nolia där vi spenderade nån timme eller två. Hon bjöd mig på lunch. Det var gott! Var tvungen att lämna lite. Både hon och jag. Man fick så mycket.
Vi var med i ett par tävlingar så nu är det bara att hålla tummarna att vi vinner!

Just ja. I torsdags jobbade jag ju ideellt på Stora Nolia. Spenderade 6 timmar i entrén och träffade många olika människor. Det var roligt 🙂

Nu hoppas jag på att jag får den där praktiken jag flrsöker fixa, så det händer nånting. Att vara arbetslös är skönt till en början. Men efter 11 månader är man ganska less…

Nu ska jag försöka sova!
Hoppas att mina (väldigt få men ack så värdefulla) läsare får en trevlig vecka.

Och tänk på:
Jag är arbetslös, inte värdelös

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 15 August, 2011, in Allmänt. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

