Håller tummarna

Jepp. Det är vad jag gör. Igen. Jag vill verkligen ha praktik. Och speciellt där. Kan vara otroligt bra och lärorikt. Och bra för eventuell framtid inom det yrket.

I morgon ska jag fika med bästa Maria och världens absolut bästa och finaste mormor. Att hon inte förstår det själv, att hon är så betydelsefull. Hon betyder otroligt mycket för mig.
Therese hjärta mormor!

Annars då? Idag har jag diskat järnet. Har bara diskat smått eftersom. Men ibland händer det att jag inte orkar och låter det stå. Till slut blir det en del. Och det är lite av den delen jag har diskat idag. Eller ja, ganska mycket av den delen. Sen har jag satt upp gardiner i köket. Det tog bara ett år och två veckor… Jag vet inte om det är snyggt. Men det är iaf gardiner. De är snygga i sig, men vet inte om de passar just där.
Något mer?
Ja! Jag har sett en ny tvserie. Alla 8 avsnitt av första (och enda, hittills) säsongen på Love Bites. En ovanlig tvserie. Handlar om ett gäng människor som inte har någon koppling alls till varandra. Ett avsnitt per “kärlekspar”. Typ. Fast… Ja, med en liten twist. Se den om ni vill få något att fundera på.

Nu ska jag sova. I morgon blir det som sagt fika men även ett annat möte ang praktiken.

G’natti gnocci!

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 16 August, 2011, in Allmänt. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

