Värk

Dagen har bestått av huvudvärk och ryggvärk. Måste ha slagit i ryggen igår när stolen gick sönder. Nån gång runt -98 fick jag en inre blödning vid revbenen. Det känns likadant nu fast på ett annat ställe. Nu är det på ryggen strax under revbenen till höger… Aja, får väl se om det blir bättre sen.

Vad händer under fredagen då? Jag borde diska järnet. Lika bra att få det gjort. Tvätta ska jag också göra. Sen måste jag göra annat viktigt så som att söka jobb vilket jag ägnar alla dagar åt. Men trots det får jag aldrig något jobb. Måste ändra taktik tror jag.

Vad gör ni för skoj då?
Sandra, hur går det med pluggandet?

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 19 August, 2011, in Allmänt. Bookmark the permalink. 1 Comment.

  1. Det går bara finfint, vi har typ inte haft en enda riktig lektion än 😛 Bara massa introduktion, men det känns ganska bra med en ordentlig mjukstart.

Leave a Reply

