Du suger!

Jepp! Så är det. Och rubriken ägnar jag åt underbara Jonas. Sandra borde vara glad att ha honom som pojkvän. En mer skruvad, korkad, galen, konstig, rolig, snäll och underbar kille får man leta länge efter. Sådetså!

Vad har hänt under lördagen då? Först det obligatoriska morgonkaffet, som inmundigas olika tider varje dag förutom på lördagar. Då avnjuts det kl 10:03 i sällskap med Melodikrysset som ljuder ur högtalarna på radion varenda lördag. Så även idag. Och idag fick jag sällskap av Maria, Sandra och pappsen. Lite då och då av papps pga hans mobila internet som inte vill fungera konstant. Hoppas han får igång det riktiga interwebsen så vi får sällskap av honom varje lördag 🙂

Eftersom jag fortfarande har ont i ryggen efter fallet häromdagen så intog jag ryggläge då och då under dagen. Råkade kanske spela lite Angry Birds då. Oops! Ba råka…

Var över till M&M och fikade också. Drack gokaffe där. Yummy!

Handlade ingredienser till mitt storkok av korvstroganoff/korvsoppa. Det var tur att det blev gott. Hade varit jobbigt annars. Efter att jag hade ätit blev det fyra normalstora matlådor och två lite större. Då har jag mat ett tag 🙂

Jag börjar redan längta efter söndagens morgonkaffe. Måste sova nu så jag får dricka det snart!

G’natti gnocci!

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 21 August, 2011, in Allmänt. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

