En liten fundering

Det mest spännande med denna dag var att jag åt parisare till sen lunch och glömde bort att äta middag. Intressant? Nääe. Så jag ska inte skriva så mycket nu.

Men kan nämna nya tvprogrammet på TV3, True Talent. Har ni sett det? Jag har aldrig fått så mycket gåshud under ett och samma program tidigare. Vilka talanger!

Och så undrar jag en sak. Jag har en kompis sen många år tillbaka som då var arbetslös. Sen vann han ganska mycket pengar och blev delaktig i en lite udda firma. Det är lite tabu kring hans jobb, men jag som är insatt tycker inte det är så konstigt ändå. Och bara för att han har börja jobbat där ska väl inte jag INTE få träffa honom?? Det låter konstigt i mina ögon… Vad tycker ni?

Förresten, hur “hårt” kan man gå på ett golv egentligen? Grannen ovanför mig stör mig var eviga dag med hans stampande…

I morgon blir det en till god kopp morgonkaffe med Zoegas Forza i bryggaren. Yummy!

Nu sova
G’natti gnocci

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 25 August, 2011, in Allmänt. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

