Gokaffe

Jag pratade med Maria idag strax innan två idag. Då var hon på väg till stan. Passade på att fråga om hon ville dricka en kopp äckellatte (inte den godaste i stan) på Waynes Coffee, då jag hade “köp två betala för en”-rabatt. Och så blev det. Vi satt där ett litet tag. Inte mer än nödvändigt. Sen gick vi runt lite på stan. Tyvärr började det regna precis innan vi cyklade hemåt. Men men… Lite vatten har ingen dött av.

Vi skiljdes åt hemma hos mig. Jag satte mig framför datorn och slappade. Maria höll på med något hemma hos henne och åt mat. Sen sammanstrålade vi hemma hos henne för lite fix. När vi var klar med det var vi förtjänta av en god kopp kaffe. Och herregud vilket gott kaffe!! Mitt nya favvokaffe. Måste köpa det i morgon (eller ja, idag blir det ju) Måste verkligen dricka det till melodikrysset. Värt varenda krona! Kostar 69 (eller 75?) kr påsen som innehåller 250g bönor. Lite dyrare än Gevalia men sååååååååå mycket godare. Gevalia kan gå och dränka sig, går inte att mätas med gokaffe från Johan&Nyström. Tack DUÅ för att ha introducerat mig i J&N-träsket!

J&N hade iofs ett kaffe som jag inte gillade. Det var ett kaffe som luktade och smakade soltorkade tomater. Det klarade jag bara inte av. Men men, jag älskar J&N ändå 🙂

Hur har torsdagen artat sig för er?

Nu måste jag sova för att orka in till stan och DUÅ i morgon.

G’natti gnocci!

20110826-020042.jpg

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 26 August, 2011, in Allmänt. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

