Lördagen

Jepp! Såhär ligger det till:
Jag lurade mammas karl och åkte ner till dem utan hans vetskap igår.

Först, som sig bör, löste jag melodikrysset kl 10:03. För första gången sen jag flyttade som jag gjorde det i köket.

Efter krysset fixade jag det sista med packningen och sen bar det iväg till stan. Mötte upp syster, gick till bibliotekscaféet och drack en latte. Sen gick jag och skrev ut mitt boardingkort. Tog taxi från Vasaplan tillsammans med en främling som också skulle dit så vi delade på kostnaden. Mycket nice. Väl uppe i luften var det mycket turbulens. Det var kul. Kändes ett tag som om vi höll på att störta. Det var lite läskigt men skoj.

På Arlanda såg jag B-kändisar. Yay me! Jag letade rätt på var Arlanda Express går från och sen köpte jag en kaffe och trekantsmacka på sju elva. Jag drack en tredjedel av kaffet och var sen tvungen att hälla ut. Det var grymt äckligt!

Gick ner till perrongen (två långa rulltrappor under jord) och fotade lite med telefonen. Det var ju jättefint där 🙂

Åkte tåg till Sthlm C, bytte till X2000 och åkte till Karlstad. Väl där gick jag till en adress dit mamma och Curt var på väg. Men mamma hade sagt till honom att hon hade hittat något på nätet som hon skulle hämta upp strax efter 21. Men det var då jag istället. Curt såg ganska rolig ut. Det var skoj!

Åkte sen hem till dom, fick lite lasagne och sen blev det sängen.

Nu är det en ny dag och vi är på väg till Bergvik för lite shopping. Yay!

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 4 September, 2011, in Allmänt. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

