1 år

Igår “firade” jag ett år som arbetslös. Det var den 21a sept runt halv nio på morgonen som jag fick beskedet. Jag fick välja att fortsätta jobba till 5e oktober (och veta att jag inte var önskvärd där) eller att sluta på en gång. Jag valde det senare. Hur kul är det att jobba på ett ställe när man vet att man inte är önskvärd? Nej, det slaget på mitt psyke ville/orkade jag inte stå ut med.

Jag “firade” genom att dricka en öl. Tog en öl som inte smakar så mycket, eftersom jag är förkyld och känner ingen smak.

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 22 September, 2011, in Allmänt. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

