ADM1205

Det här är ju sanslöst. Kursen jag läser heter Information & Layout A. Inte trodde jag att det skulle vara så enkelt. Kursen verkar gå ut på att jag ska lära mig officepaketet. Förra veckan skulle jag lära mig Word. Alltså, att spara, stänga, öppna, zooma, förhandsgranska, zomma ut, teckensnitt, skapa mapp, ändra färg och stil på texten… Ja, på den nivån är det. Nästa vecka ska jag fortsätta lära mig Word. Detta är ju såååå intressant och jag lär mig mycket.. NOT! Detta kunde jag ju för 15 år sedan, typ.





About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 2 October, 2011, in Allmänt. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

