Färgade linser

Min syster Maria köpte ett par färgade linser till halloween från fargadelinser.com. Jag har handlat därifrån också, men inte linser. Jag tycker att de ligger lite för högt i pris jämfört med min ekonomi. Därför tyckte jag att det var väldigt kul att få ett mail där det stod att om man bloggar om dom så får man ett par färgade månadslinser som tack. Underbart ju! Jag skulle kunna skriva flera A4 om hur bra jag tycker om dom. De har otroligt stort utbud och många produkter har de till väldigt väldigt bra priser. Vad tycker ni?

Jag har piercing i tungan. Färgadelinser.com har piercingsmycken till otroligt låga priser.

Vad sägs om dessa smycken?


Eller dessa coola linser?

 

 


 

 

Vad tycker ni om dessa sminkprodukter?

 


 
 
 
 
 
 
När jag får tillräckligt med pengar så jag har råd att handla lite “sånt man egentligen inte behöver men ändå vill ha” så ska jag handla från fargadelinser.com

Här köper du färgade linser hos fargadelinser.com

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 15 November, 2011, in Allmänt. Bookmark the permalink. 1 Comment.

Leave a Reply

