Fredag = biblioteksplugg

20111118-150338.jpg

Nu sitter jag på stadsbiblioteket. Det är skönt att byta miljö ett tag. Det känns lite mer seriöst också att sitta på biblioteket och plugga jämfört med hemma.
Medieproduktion är verkligen en kurs för mig. Jag är bara inne på kursvecka 3 men har ändå fått så många idéer och tankar som jag kommer förverkliga. Och allt tack vare kursen. Mitt egna företag håller på att ta form. För fyra veckor sedan hade jag inte en tanke alls på att starta eget. Men nu vet jag att det är det jag vill göra. Det är det här jag brinner för. Det känns som om jag har fått ett nytt och mer innehållsrikt liv.

Och sen att allt annat på sidan av studierna flyter på exakt som jag vill gör ju allting bara ännu bättre.

Therese är glad. Therese är mycket glad. Tack till alla som är inblandade i mitt liv som gör att det blir kul att leva!

Posted on 18 November, 2011, in Allmänt. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

