Anti

Usch. Dagen började inte bra idag. Först och främst somnade jag inte förrän efter tre någon gång. Gick upp strax innan 11. Gjorde mig i ordning och bryggde kaffe. Inser att jag har lite tid på mig innan bussen går så jag sätter mig vid datorn. Tiden går och det blir lite bråttom till bussen. På väg till busshållplatsen inser jag att jag glömt både hörlurar och tuggummi. Något jag annars alltid brukar ha på mig. Störande. Hur ska jag överleva dagen utan musik? Aja. Hinner ändå inte vända och hämta.

När jag sitter på bussen så verkar det som om busschauffören antingen är full eller bakis. Varför skulle han annars köra så sakta och försiktigt?

Skit samma. Jag kommer till stan och går till lokalen där pensionärssporten äger rum, dvs bingo. Och jag är ensam från IFK till en början. Så jag får ställa i ordning bord och stolar själv. Men men. Då blir jag mer uppskattad eftersom jag är så duktig 😀

Nu sitter jag här och väntar på att folk vill köpa bingolotter av mig.

Och dagen har blivit bättre. En kinesisk man från UIK håller en liten föreläsning om lite allt möjligt. Taekwondo, vin och ja. Lite blandat. Underbart!

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 20 November, 2011, in Allmänt. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

