Bättre

Dagen blev bättre. Tack och lov 🙂
Jag vann ingenting på bingon (köpte ingen lott heller, men fick en gratis eftersom jag hjälpte till). Men det var bara något nummer från 3000kr. Störande. Men men… Orka ägna sig åt pensionärsidrott 😉

När jag kom hem började jag jobba. Just nu är det ju så att jag jobbar ideellt med mitt företag. Tjänar ingenting på det nu. Och kommer inte göra det heller första tiden. Men det är så otroligt kul ändå så därför gör jag det. Läste lite ur en gammal tidning för att få inspiration. Pratat med bowlare om tips och idéer. Det är så kul! Hela idén med företaget är spännande och lärorikt. Jag ångrar inte en sekund att jag valde att hålla på med detta. Det är det här jag brinner för 😀

Senare på kvällen fick jag besök av en mycket speciell person. Alltid lika trevligt 🙂

I morgon (eller ja, idag. Klockan är ju 03:38) ska jag på anställningsintervju och sen är det bowling som gäller. Hoppas att jag inte får lika ont i knät som jag fick förra gången. Då var det väldigt nära att jag avbröt. Och det är inte ofta jag gör det när det gäller bowling. Tror inte jag har gjort det en enda gång sedan jag började för 14 år sedan. Nu håller jag tummarna för att min kropp ska hålla (kanske passar in hos pensionärerna ändå?) och att det är kul att spela.

Nu blir det lite sova innan jag går upp och dricker gokaffe.

Gnatti gnocci!

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 21 November, 2011, in Allmänt. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

