Jag är vuxen

Det märks att jag är någorlunda vuxen. Fick brev från Umeå Energi där det stod att mitt “trygg el-avtal” har löpt ut och att jag nu har tillsvidarepris. Sista oktober bytte jag till Vattenfall via elskling.se så jag tyckte det var lite konstigt. Men jag ringde upp Umeå Energi för att kolla upp hur det låg till och att bytet kommer att genomföras. Bara så det inte blir krångel senare. Och ja, allt är som det ska. Så första december går bytet igenom. Hoppas att det blir bättre ekonomiskt. Det är lite drygt att ha elräkningar runt 1800 per månad. Jag är less på det nu…

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 22 November, 2011, in Allmänt. Bookmark the permalink. 1 Comment.

  1. Men jisses, 1800 per månad? :O Min elräkning ligger på runt 400:-/månaden.

Leave a Reply

