Borde jag eller inte?

Jag tror jag måste bege mig till en läkare snart. Börjar bli lite väl mycket fel med mig (iaf de som kan rättas till). Förutom att jag har problem med femte ländkotan så är det vänster handled, ibland vänster knä, alltid högra knät och nu senast så har lungorna (?) krånglat. Den 18e augusti gick min kontorsstol sönder (ni kan läsa ett inlägg om det i min blogg. Sök på IKEA så dyker det upp) och jag ramlade bakåt. Måste ha slagit i rejält. Då och då hugger det liksom till mellan skulderbladen. Ibland känns det bara en bråkdels sekund, ibland längre. Det var en gång för ett par veckor sedan som jag upplevde något väldigt obehagligt. Jag hade ont när jag satt, ont när jag låg ner, ont när jag stod upp. Jag hade svårt att andas och en lätt panik höll på att infinna sig. Det var nära på att jag tog bussen till akuten. Men då insåg jag att jag inte skulle klara av att vistas ute bland folk. Så jag stannade hemma och hade ont. Vågade inte berätta det för någon eftersom jag var livrädd. Det blev lindrigare efter någon halvtimme och jag bestämde mig för att gå och lägga mig. Fortfarande med smärtan och rädslan över att något skulle hända mig. Höll tummarna för att jag skulle vakna upp dagen efter. Ett tag kändes det som att det inte var något alternativ.

Bör jag kontakta någon för att kolla upp detta? Jag är ju trots allt bara 23…

Posted on 23 November, 2011, in Allmänt. Bookmark the permalink. 1 Comment.

  1. Hej. Jag såg att du varit med i några tävlingar förut, o tänkte tipsa om att jag får in GRYMMA tävlingar idag och i veckan! Håll koll så du inte missar det! 🙂

Leave a Reply

